Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:
1. Товар у новому стані. Без слідів використання, прання, косметичних засобів.
2. Товар, у котрого є чек;
3. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бірками та ярликами, що не був у вжитку;
4. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки. данні IBAN , EDRPO , ФІО та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 7 (семи)  робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 7 (семи) робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять коштом покупця. 
Виключенням є виробничий брак товару!

Обмін і повернення товару здійснюється за адресою:
Вул. Жмеринська 22б, оф.140, м. Київ 03170
(096) 649 11 02

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на IBAN карту.

Повернення коштів здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.